reklama

A že my sme nevychovaná mládež!

Stojím v skupinke nudne postávajúcivh ľudí a spolu s tými sivými zmraštenými tvárami vytváram agregát čakajúci na autobus a utľapkávajúci si sneh pod vlastnými nohami.Pocit vystátia diery.Scéna akoby vystrihnutá z čias, keď telka poznala len farby šachovnice.Šachovnice života.A aj tentokrát ma ťah jedného z panáčikov nemilo prekvapil.Zlý ťah.Nečakaný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Ale vráťme sa späť k môjmu príbehu o utľapkávajúcom agregáte.

Ako si tak stojím a klopím oči , príde vytúžený autobus.Všetci sa doň hrnú ako keď v supermarkete nad plným regálom stojí ceduľka:AKCIA! Aj teraz vidieť rozradostené "detské"očká a štipku egoizmu a súťaživosti v nich.Každý chce byť v teple prvý.Ako to však už raz v živote býva,prvý môže byť len jeden.Takisto aj druhý.Aj tretí.

S milým úsmevom púšťam starších spoluobčanov a snažím sa pretlačiť cez puberťákov,ktorých silno hrajúce slúchadlá začínajú trhať moje ušné bubienky.Keď už "víťazstvo" takmer cítim vo vzduchu,pocítim na ramene nemilý dotyk.Jeden zo staších spoluobčanov ma potľapkáva a prstom ukazuje,aby som sa zaradila dozadu.,,Čo si to dovoľuješ?To je demokracia!Čistá demokracia.Celý čas sa tu na mňa tlačíš ako nenormálna a vytláčaš ma z radu!"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tlak mi stúpol asi o polovicu,ale z miery som sa vyviesť nenechala.Potom však deduško dodal:,,Ach,táto nevychovaná mládež!"

Vtedy môj pohár trpezlivosti pretiekol.Drzosť niektorých starších ľudí ma dnes totálne dostala.,,Poďte,pustím vás.A inak,vôbec som sa na vás netlačila.Iba som postupovala v rade."

,,Choď si,keď sa tak ponáhľaš"odvetil mi.Problém bol však v tom,že ja som nikam neponáhľala.Vyvsetlite mu to však.

No,a tu je tá jeho logika.Nakoniec vstúpil ako "víťaz" a celú cestu rozprával historku o nevychovanej dievčine svojmu "rovesníkovi" zo základnej školy.

A že my sme nevychovaná mládež!

Lenka Haluzová

Lenka Haluzová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Svojej fantázii dávam krídla a srdcu dvere dokorán :o) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáZrkadlo mojej myslePoviedkyPoézia

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu