reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Haluzová

Lenka Haluzová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Svojej fantázii dávam krídla a srdcu dvere dokorán :o) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáZrkadlo mojej myslePoviedkyPoézia

reklama

Zrkadlo mojej mysle

A že my sme nevychovaná mládež!

Lenka Haluzová

A že my sme nevychovaná mládež!

Stojím v skupinke nudne postávajúcivh ľudí a spolu s tými sivými zmraštenými tvárami vytváram agregát čakajúci na autobus a utľapkávajúci si sneh pod vlastnými nohami.Pocit vystátia diery.Scéna akoby vystrihnutá z čias, keď telka poznala len farby šachovnice.Šachovnice života.A aj tentokrát ma ťah jedného z panáčikov nemilo prekvapil.Zlý ťah.Nečakaný.

  • 9. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 655x
  • 5
Ako vlny

Lenka Haluzová

Ako vlny

  • 12. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 247x
  • 0
Ach,ten výber alebo múza so supermarketu

Lenka Haluzová

Ach,ten výber alebo múza so supermarketu

Je to už raz tak.Z každej strany na nás dolieha množstvo informácií."Chúďa mozog!" hovorím si,keď si uvedomím,koľko úsilia musí denne vynaložiť.

  • 7. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 326x
  • 0
5 minút pravdy

Lenka Haluzová

5 minút pravdy

Dnes som si prečítala výrok,ktorý vo mne zanechal silné pocity a prinútil ma premýšľať. ,,Ak zistíme,že nám ostáva už len 5 minút na to,aby sme povedali všetko,čo sme chceli povedať,všetky telefónne búdky budú obsadené ľuďmi,ktorí budú zajakavo hovoriť ostatným,že ich milujú". (Christopher Morley)

  • 26. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 035x
  • 13
Čaro našej knižnice

Lenka Haluzová

Čaro našej knižnice

Naposledy som ju navštívila pred dvomi rokmi.A zrazu som tam stála,ani neviem ako.Skrátka som cítila neuveriteľnú potrebu navštíviť ju,našu malú dedinskú knižnicu.

  • 17. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 706x
  • 0
reklama
Twilight mánia

Lenka Haluzová

Twilight mánia

Už celkom utíchla ale verní fanúšici sa nájdu vždy.Ľudia,v ktorých kniha o láske medzi upírom a Bellou silne utkvela.Podľa môjho názoru sa túto knihu dá buď milovať alebo nenávidieť.

  • 4. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 805x
  • 32
Otáčanie stránok kalendára silne konkuruje rýchlosti svetla

Lenka Haluzová

Otáčanie stránok kalendára silne konkuruje rýchlosti svetla

?Ten čas ale rýchlo letí´.Túto vetu počujeme minimálne jeden krát do dňa.Plynutie času je totižto veľmi neúprosná záležitosť.

  • 30. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 626x
  • 4
Najpestrejšie myšlienky?No predsa v SAD-ke...

Lenka Haluzová

Najpestrejšie myšlienky?No predsa v SAD-ke...

Autobusy mi poskytujú neuveriteľne pestrý tok myšlienok.A keď už nič iné,aspoň toto milujem na tom nezmyselnom posedávaní na modrých sedadlách preplneného autobusu.

  • 30. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 798x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu