reklama

Ach,ten výber alebo múza so supermarketu

Je to už raz tak.Z každej strany na nás dolieha množstvo informácií."Chúďa mozog!" hovorím si,keď si uvedomím,koľko úsilia musí denne vynaložiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V oddelení čokolád sa s nákupným košíkom točím tam a späť a znovu tam a späť a nemôžem sa rozhodnúť ani len akú značku vybrať,tobôž nie príchuť alebo veľkosť.Mám z toho v hlave už riadny zmätok,keď si uvedomím,že výber čokolády je nič oproti výberu,ktorý ma možno čaká v budúcnosti.Preto sa rozhodnem pre jahodovú Milku.Čokoládu,ktorá mi ako prvá spadne do oka.Veď to vôbec nie je dôležité!

Určite každý raz zažil takýto pocit...veľa tovaru,veľa farieb..všetkého...možno by už len bola na mieste otázka:Je dôležitejšia kvantita alebo kvalita?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niekedy ma zarazí,ako dlho dokážu ľudia vyberať taj banálne veci.Sama si však neviem predstaviť,ako budem ja niekedy vyberať nábytok do svojho fomu alebo ešte dôležitejšie veci.Niekedy si prajem,aby bol len jeden typ čokolády,jedna značka práčok,televízie....

....tak,ako to bolo kedysi."Deťom sa z mesta priniesol perníkový koník a boli spokojné."hovorieval mi pradeduško atakujúc na dnešnú dobu sediac vo svojom húpacom kresle.

Ale žijeme dnes a už to bude len a len horšie.Alebo lepšie a lepšie?

Neviem,záleží od uhľa pohľadu.Jeidné,čo však viem je,že nikdy nechcem výberom zdanlivo dôležitých vecí premrhať príliš veľa času,prípadne sa v supermarkete pohádať kôli nejakému výrobku.Oplatí sa vystáť pri regáli so sladkosťami dieru?Oplatí sa podrobne študovať,ktorý z nich obsahuje najviac percent "pravého"lesného ovocia?

Lenka Haluzová

Lenka Haluzová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Svojej fantázii dávam krídla a srdcu dvere dokorán :o) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáZrkadlo mojej myslePoviedkyPoézia

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu